Healthcare Digital Manager Czech Republic&Slovakia
Pridané: 2024-09-09 14:26:38
Miesto práce: Bratislava, Slovensko,Práca na určenom pracovisku
Informácie o pracovnom mieste
- Vytváranie digitálnych stratégii a ich následná implementácia s cieľom maximalizovať výkon digitálnych aktivít/kampaní spoločnosti
- Spolupráca s marketingovým oddelením/produktovými manažérmi, definovanie marketingových cieľov a vyhodnocovanie efektivity aktivít/kampaní
- Dohliadanie na vývoj kampaní prostredníctvom digitálnych kanálov, taktické plánovanie, identifikácia cieľov a optimalizácia za pomoci dátovej analýzy
- Postupné zavádzanie digitálnej transformácie v spoločnosti, práca v „cross-functional“ tímoch, spolupráca na regionálnej a globálnej úrovni
- Prostredie originálnej farmaceutickej spoločnosti
- Možnosť sebarealizácie, práca na zaujímavých projektoch na regionálnej a medzinárodnej úrovni
V závislosti od skúsenosti kandidáta výrazné mzdové navýšenie
Požiadavky na zamestnanca
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pokročilý (C1)
- preferujeme 3-5 ročnú skúsenosť v digital/online marketingu z farmaceutického/zdravotníckeho sektoru
- Silná znalosť marketingového prostredia so zameraním na oblasť digital (Digital Marketing, Performance Marketing, KPI's tracking, SEO, Data analysis, Business intelligence...)
- Vášeň pre dáta a analytiku
- Schopnosť prinášať a podnecovať inovatívny prístup a podnecovať zmenu myslenia
- Silné obchodné cítenie a otvorenosť voči experimentovaniu s využívaním dát
- Schopnosť viesť komplexné projekty a prinášať komplexné riešenia so zapojením sa do detailov
- Znalosť a skúsenosť s agilnou metodológiou a agilnými tímami
- Aktívna úroveň anglického jazyka