Späť na aktuálne pozície

Digital and Data Lead (Farmaceutická spoločnosť)

Pridané: 2024-02-01 09:21:49

Miesto práce: Bratislava, Slovensko,Práca na určenom pracovisku

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Bratislava, Slovensko,Práca na určenom pracovisku
Náplň práce:
- Vytváranie digitálnych stratégii a ich následná implementácia s cieľom maximalizovať výkon digitálnych aktivít/kampaní spoločnosti
- Spolupráca s marketingovým oddelením/produktovými manažérmi, definovanie marketingových cieľov, KPI a vyhodnocovanie efektivity aktivít/kampaní
- Dohliadať na vývoj kampaní prostredníctvom digitálnych kanálov, taktické plánovanie, identifikácia cieľov a optimalizácia za pomoci dátovej analýzy, CMR
- Kontinuálna analýza a optimalizácia digitálnych aktivít, identifikácia trendov a vývoja na trhu, rozvíjanie digitálnej interakcie zo zákazníkom
- Postupné zavádzanie digitálnej transformácie v spoločnosti, práca v „cross-functional“ tímoch, spolupráca na regionálnej a globálnej úrovni
- Priame vedenie a zodpovednosť za tím ľudí, podporovať ich rozvoj a vytvárať motivujúce prostredie
- V spolupráci s tímom vyvíjanie a implementovanie digitálnej analytickej platformy na meranie, analyzovanie a optimalizovanie digitálnych aktivít s cieľom podporiť predajné výsledky
Termín nástupu:
ASAP
Iné výhody:
- Prostredie výbornej originálnej farmaceutickej spoločnosti
- Možnosť sebarealizácie, práca na zaujímavých projektoch na regionálnej a medzinárodnej úrovni
- Mnoho ďalších firemných benefitov
Plat:
4000.00 EUR/mesiac
V závislosti od skúsenosti kandidáta výrazné mzdové navýšenie
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Informácie pre uchádzača:
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len tých kandidátov, ktorých profil bude korešpondovať so všetkými požiadavkami nášho klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore:
Jazykové znalosti
Anglický jazyk
Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz:
Pozícia je vhodná pre absolventa:
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Silná znalosť marketingového prostredia so zameraním na oblasť digital (Digital Marketing, Performance Marketing, KPI's tracking, SEO, Data analysis, Business intelligence...)
- Vášeň pre dáta a analytiku
- Schopnosť prinášať a podnecovať inovatívny prístup a podnecovať zmenu myslenia
- Silné obchodné cítenie a otvorenosť voči experimentovaniu s využívaním dát
- Schopnosť viesť komplexné projekty a prinášať komplexné riešenia so zapojením sa do detailov
- Znalosť a skúsenosť s agilnou metodológiou a agilnými tímami
- Aktívna úroveň anglického jazyka

Ak Vás pozícia zaujala, pošlite CV
a budeme Vás kontaktovať.