Špecialista/ka zákazníckeho servisu

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:Bratislava, Slovensko
Náplň práce:. komunikácia s klientmi (B2B) a vybavovanie objednávok
. spracovávanie telefonických aj online objednávok a súvisiacej administratívy
. vybavovanie žiadostí zákazníkov a poskytovanie príslušných informácii
. vybavovanie reklamácií
. komunikácia s obchodným a logistickým oddelením a skladom
Termín nástupu:ASAP
Iné výhody:. príjemné pracovné prostredie a kolektív
. možnosť odborného rastu
. zaujímavá dynamická práca
. práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Plat:
Druh pracovného pomeru:plný úväzok
Informácie pre uchádzača:Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len tých kandidátov, ktorých profil bude korešpondovať so všetkými požiadavkami nášho klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie:
Dosiahnuté vzdelanie:stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz:
Doplňujúce požiadavky:. precíznosť
. vôľa učiť sa a odborne rásť
. silná proaktivita a prozákaznícky prístup
. odolnosť voči stresu
. výborné komunikačné a organizačné schopnosti
. technické a analytické myslenie
. skúsenosť s optikou výhodou
. skúsenosť so zákazníckym servisom výhodou
Mám záujem o pozíciu