Administratívny koordinátor

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:Bratislava, Slovensko
Náplň práce:- Komplexná asistencia obchodnému tímu a manažmentu
- Poskytovanie administratívnej podpory príslušným oddeleniam
- Koordinácia administratívnych zásielok, faktúr,
- Zabezpečovanie objednávok, sledovanie rozpočtov
- Spracovávanie administratívnych podkladov ohľadom odborných podujatí
- Príprava a organizovanie odborných seminárov a kongresov
- Zabezpečovanie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- Zabezpečovanie komunikácie s príslušnými úradmi, dodávateľmi a klientmi
- Organizácia lokálnych a internacionálnych stretnutí, robenie zápisov z porád
Termín nástupu:ASAP
Iné výhody:- Práca v stabilnej farmaceutickej spoločnosti
- Aktívne využívanie anglického jazyka
- Ďalšie iné benefity
Plat:min. 1200€ prípadne viac v závislosti od skúseností kandidáta
Druh pracovného pomeru:plný úväzok
Informácie pre uchádzača:V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoj motivačný a štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu: schusnix@essentials.sk

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie:
Dosiahnuté vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa, vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz:
Doplňujúce požiadavky:- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Prax na obdobnej pozícii
- Výborne organizačné schopnosti, time management
- Výborné komunikačné schopnosti a prezentácia
- Zmysel pre detail
- Pozitívny prístup k práci
Mám záujem o pozíciu